اس ام اس


㋡.~R☼oze Shadi 2☻~..

-          تو همان لاله ی سرخی٬منم آن بلبل مست٬بودنت زندگی و نبودنت مرگ من است.

 

-          قسمت نبود من و تو٬ شریک لحظه ها شیم٬ قسمت ما همین بود که ازهم دیگه جداشیم.

 

-          گریه کن برای قولی که بهش عمل نشد

                               واسه مشکلاتی که بودش و هست و حل نشد.

 

-          همیشه یکی هست که درد دلت رو بهش بگی.وااای ازاون روزی که همون بشه درد دلت.

 

-          به زندگی گفتم چندبخشی؟گفت دوبخش.به کودکی و پیری گفتم پس جوانی چه شد؟گفت با عشق سوخت با دنیا ساخت و باجدایی رفت.

 

-          شکسپیر میگه:اونی رو که دوستش داری هرچندوقت یکبار بهش یادآوری کن که یادش نره قلبی داره به عشقش می تپه....واین یک یاد آوریست.

 

-          وداع نگاهت طولانی ترین غم بود .هنگام وداع دلم را شکستی و رفتی وسکوت فریاد من بود.

 

 

-          خواستم برای ازدست دادنت گریه کنم اما دیگه اشکی برام نمونده بود.می دونی چرا؟چون تمام اشکامو برای بدست آوردنت ازدست داده بودم.

 

-          صبح شد ووقت خوندن خروس شد ٬یه روح پاک راهی اقیانوس شد٬گفتم چش بود طفلکی چرامرد؟جواب دادن یارش دیشب عروس شد.

 

-          آدم برفی ازخجالت آب شد ...چون کودک گرسنه ای به هویچ دماغش زل زده بود.

 

-          از هیچ کار بچگی ام پشیمان نیستم جزآرزوی بزرگ شدنم!

 

-          وقتی خاطره ها زیادمی شن اتاق پرعکس می شه .اما همیشه دلت واسه اونی تنگ می شه که نمی تونی عکسش رو به دیواربزنی.

 

-          ساکنین دریا بعد ازمدتها صدای امواج دریا رانمی شنوند .وچه تلخ است قصدعادت.

 

-          قفس داران غرورم را شکستن٬دل دائم صبورم را شکستن٬به جرم پا به پای عشق رفتن پروبال عبورم را شکستن.

 

-          آنکه با زندگی می سازد٬می بازد.با زندگی نساز٬زندگی رو بساز.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه, اس ام اس جدید ,عاشقانه,اس ام اس,,ساعت 15:18 توسط Dina| |


Power By: LoxBlog.Com